نقد سریال در انتهای شب | نقد فیلم
28 شهریور 1403 1403-07-03 12:39نقد سریال در انتهای شب | نقد فیلم
- متادخت
- 28 شهریور 1403
- 8:50 ب.ظ
- No Comments
تصمیم ماهی برای طلاق و قبول کردن آن توسط بهنام، یک شبه اتفاق نیافته و روندی نوسانآمیز و پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است. شخصیت مرد داستان با بازی نه چندان دلچسب پارسا پیروزفر، دچار عدم پذیرش مسئولیت و تا حدودی عدم تمرکز است. او دائم به دنبال مقصر و پاک کردن صورت مسئله است. از همه مهمتر آنکه به عنوان یک کنشگر عقلانی به دنبال راهحلهای آنی، بیزحمت و سریع میگردد تا بتواند درد را تسکین دهد نه آنکه آن را درمان کند. بهنام بر خلاف ظاهر جذاب خود، پاسخگوی نیازهای جسمی و روحی یک زن، به عنوان شوهر نیست. در مجموع حضور و بازی پیروزفر به عنوان یک مرد سردرگم، فلکزده و گرفتار، چندان باورپذیر از آب در نیامده است…
یادداشت کامل “نقد سریال در انتهای شب” را میتوانید از طریق کلیک روی مقاله درج شده مطالعه نمایید.
مطالب مرتبط
سریال زخم کاری | نقد فیلم
زخم کاری درحال تصویرسازی و بازنمایی از هویت زنانه است. هویتی نوین که در تعارضی آشکار با هنجارها و ارزش های مورد قبول جامعه از زن است.
بازیابی هویت زنانه در سینمای دهه ۷۰
شاید بتوان ادعا کرد که سینمای دهه ۷۰ بسترساز و آغازگر نگاهی ویژه به زنان بود.
نقد سریال در انتهای شب | نقد فیلم
«در انتهای شب» سریالی عاشقانه، با درون مایهای معمایی است که به روزهای زندگی زوجی در آستانه طلاق میپردازد.
حضور اجتماعی زن | کلام امین
زن با تمام نقطه قوت خود که خدای تعالی در وجود او به ودیعه گذاشته میتواند در جامعه یک نقش استثنایی ایفا کند؛ هیچ مردی قادر به ایفای چنین نقشی نیست.
زنان، عنصر پنهان سینمای دهه 60
زنان دهه 60 سینمای ایران علیرغم حضور پررنگشان در واقعیت جامعه ایران و اثرگذاری جدی در طول 8 سال دفاع مقدس به عنوان برهه حساس و مهم آن دهه، ناپیدا و پنهان هستند.
بانو علویه همایونی | پرتره زنانه
اولین دانشجوی زن رشته الهیات در دانشگاه
منتخب همایش چهره های ماندگار در سال ۱۳۸۸
نقد سریال در انتهای شب | نقد فیلم
28 شهریور 1403 1403-07-03 12:39آخرین مطالب
نشست «سیر تحول خانواده ایرانی»
15 مهر 1403مشکلات زنان روستایی و عشایر
15 مهر 1403راز مقاومت در روایت روزمره های زنان لبنانی
15 مهر 1403مطالب پربازدید