اشتباهات یک زن

کتاب اشتباهات یک زن تلاش دارد تا مسیر زندگی زنانی را که می‌دانند در روابطشان دچار اشتباه شده‌اند عوض کند.

به گزارش متادخت، چراغ‌­ها را روشن می­‌کنم. همه جا تمیز و مرتب است. صدایش می­‌کنم ولی جوابی نمی­‌شنوم. همیشه وقتی جایی می‌­رفت خبر می­‌داد. روی اُپن آشپزخانه کتابی خودنمایی می­‌کند. جلوتر می‌روم، نامه‌­ای روی کتاب است. دست خط خودش است. نامه را باز می‌کنم و با چشمانم شروع به خواندن می‌کنم.

«سلام، می‌­دونم که از این که بی‌­خبر رفتم تعجب می­‌کنی، ولی دیگه وقتش بود. جلوی هر اشتباهی رو باید هر جایی که می­شه گرفت. موندن من هم اشتباه بود، اشتباهی که شاید تاوانش رو خیلی وقته دارم پس می‌دم. همین الان که این نامه رو برات می­‌نویسم هفت سال و دوم ماه و بیست روز که عاشقت شدم. هفت سال تمام به خودم دروغ گفتم که تو هم عاشق منی، ولی نبودی. هفت سال زمان کمی نیست! کم­‌کم فرسوده شدم. این همه دروغی که به خودم می­‌گفتم روانم رو آزار داد. من می­‌خوام اعتراف کنم. من در رفتارم اشتباه کردم ولی حالا دلم می­‌خواد همه چیز تغییر بدم. می­‌خوام اشتباهاتم جبران کنم. من می‌خوام که دنیام تغییر بدم.»

نامه را روی اُپن می­‌گذارم و کتاب را بر می‌­دارم و روی اولین مبل می­‌نشینم.

«اشتباهات یک زن» چند صفحه را ورق می­‌زنم. احساس خوبی ندارم راست می‌­گفت خیلی وقت بود که بودنش برایم عادی شده بود. اما نمی­‌خواستم …. نمی‌دانم شاید هم با رفتارم نشان دادم که می­‌خواهم برود و حالا او رفته بود، سکوت خانه آزارم می‌دهد. بلند می‌شوم چند قدم راه می روم، به قاب عکس عروسیمان خیره می‌شوم. دوباره به کتاب نگاه می­‌کنم، آن را برمی‌دارم و فهرست را مرور می­‌کنم، عنوان بخش آخر کتاب توجه­‌ام را جلب می‌کند «رها کنید تا بتوانید نفس بکشید» پس او رفته بود تا نفس بکشد….

اگر جزو زنانی هستید که به این نتیجه رسیده‌­اید که در رابطه­‌ی خود اشتباه کرده­‌اید و آمادگی پذیرفتن اشتباهات خود را دارید خواندن این کتاب را در برنامه‌­های خود قراردهید.

اشتباهات یک زن

نویسنده: ام.سوسا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط