زنان پیشرو

کتاب زنان پیشرو 50 داستان از زندگی زنان موفق ایرانی است که راز موفقیت آنها را برای دختران جوان روایت می‌کند.

به گزارش متادخت، قصه‌­ها خیلی مهم هستند. خواننده بسیاری از زمان‌ها به جای شخصیت داستان زندگی می­‌کند؛ زندگی با فراز و نشیب­‌های خاص خودش که می­‌تواند تاثیر مهمی در زندگی او داشته باشد. این تاثیر در کودکی و نوجوانی بسیار بیشتر است. پس این که چه کتابی و چه شخصیت­‌هایی را در مقابل دیدگان کودکان و نوجوانان خود قرار دهید مهم است.

خودتان را جای دختران بلند پروازی بگذارید که می­‌خواهند به سوی قله­‌های موفقیت پرواز کنند، آنها نیاز به الگو دارند؛ الگوهایی زنانه، کسانی که با همان موانع و مشکلاتی که پیش روی آن‌ها بوده مواجه شده‌اند و سپس به سوی موفقیت پرواز کرده‌اند. کتاب زنان پیشرو شامل داستان‌هایی است برای دختران ایرانی، داستان زنانی که روزگار نتوانست جلوی آن‌ها را بگیرد. کسانی که کارهای بزرگی را به سرانجام رساندند، آنها تلاش کردند که زندگی دختران ایرانی را زیبا­تر کنند.

در این کتاب پنجاه داستان از پنجاه زن موفق ایرانی را می­‌خوانید و از آن لذت می­‌برید. چندی پیش کتابی در خارج از ایران منتشر شد که قهرمانانش زنان خود ساخته­‌ای بودند که در رشته‌­های مختلف کارهای بزرگی انجام داده بودند و همین مسئله جرقه‌­ای شد برای نویسندگان این کتاب که زنان توانا و موفق ایرانی را برای دختران این سرزمین به تصویر بکشند.

« وقتی نزهت کلاس اول دبستان بود، پدرش از سفر برایش عروسکی آورد که کوک می­‌شد و طبل می‌­زد. اولین جوانه‌های علاقه  به موسیقی در ذهن نزهت کوچک پا گرفت. سالی که نزهت دیپلمش را گرفت رشته موسیقی در دانشگاه ارئه نمی‌­شد. اما او از این علاقه‌­اش دست نکشید؛ پول­هایش را جمع کرد و سه تاری خرید و شروع به تمرین موسیقی کرد…» این چند سطر کوتاه برگرفته از داستان زندگی اولین بانوی رهبر ارکستر ملی ایران است که شما را دعوت می­‌کند تا کتاب را تهیه کرده و ادامه داستان زندگی او را بخوانید.

زنان پیشرو داستان‌هایی برای دختران ایران

نویسندگان: الهام نظری، گلچهره سهراب، سحر سلیمانی متین

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط