ویژه‌برنامه «به نام مادر» در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

ويژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با عنوان «به نام مادر» با حضور نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش متادخت، همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ويژه‌برنامه‌‌ی «به نام مادر» در دو بخش اصلی از ۹ تا ۱۵ دی ماه و با حضور نوجوانان فعال فرهنگسراها برگزار می‌شود.

در بخش اول با عنوان «شگفتانه‌ای برای مادر» نوجوانان فعال هر یک از فرهنگسراها، روایت خود را براساس اقتضائات، ظرفیت‌ها و سلایق خود در قالب مورد نظر، طراحی، ارائه و اجرا می‌کنند. محور موضوعی این برنامه توجه بر مهر بی‌مانند مادر است که با شعار «مادر؛ فرشته‌ای زمینی» و در قالب‌های متنوع از برگزاری مراسم جشن تا برپایی اردوی مادر و فرزندی و کارگاه آشپزی و… برگزار می‌شود.

بخش دوم این ویژه‌برنامه با عنوان «شادمانه‌ای برای مادر» نیز شامل برنامه‌های میدانی در سطح شهر از جمله برپایی ایستگاه‌های متنوع فرهنگی و هنری، ایستگاه کادوپیچ کردن هدایای مادرانه، راه‌اندازی کاروان شادی و… است که توسط اعضای «باشگاه نوجوانان» فرهنگسراهای منتخب و با پشتیبانی مراکز سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

منبع: دفاع پرس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط