صف دریافت جهیزیه در مازندران به صفر رسید

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: تعداد زوج‌های جوان پشت نوبت برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است.

به گزارش متادخت ، سیدموسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی مازندران، اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۴۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شد.
وی با اشاره به اختصاص یک‌هزار و ۴۵۲ سری جهیزیه از ابتدای سال‌جاری به زوج‌های جوان تحت حمایت استان، گفت:جهیزیه‌های اهدایی به همت کمیته امداد و خیرین توزیع شده و این اقدام به‌عنوان یکی از خدمات و برنامه‌های حمایتی مهم کمیته امداد با هدف ترویج ازدواج آسان بوده که با کمترین زمان پشت نوبت بودن انجام می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی مازندران بیان کرد: برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تاکنون ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده و ارزش هر سری جهیزیه را به طور متوسط حدود ۳۵ میلیون تومان بوده است.
عمادی ترکامی به اقلام جهیزیه اشاره کرد و گفت: این اقلام برای هر زوج شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون است و این تعداد جهیزیه به مراکز کمیته امداد شهرستان‌های برای توزیع بین نوعروسان مددجوی این نهاد در نقاط مختلف استان ارسال شد.
وی با اعلام اینکه هم‌اکنون تعداد زوج‌های جوان پشت نوبت برای دریافت جهیزیه به صفر رسیده است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۴۲ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان و هدیه ازدواج پسران نیز به ۲۹۸ نفر به مبلغ ۴میلیارد و ۴۷۰میلیون تومان پرداخت شد.

منبع : فارس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط