کتاب “قدرت سیاسی زن” منتشر شد

کتاب "قدرت سیاسی زن" به نویسندگی بتول فلاح مراد با موضوعات جامعه شناسی جنسیت و جایگاه زنان در سیاست، جایگاه زن در گفتمان های لیبرال و بنیاد گرا و جایگاه زن در گفتمان حکمت بنیان در انتشارات فارس منتشر شد.

به گزارش متادخت: در این کتاب نویسنده تلاش داشته با عبور از حصارهای جاهلیت قدیم و جاهلیت مدرن در قالب مکاتب متعدد، شخصیت و جایگاه زن و نظام فکری جامع اسلام در زمینه شخصیت فردی، خانوادگی، اجتماعی و مسائل مرتبط را تعریف کند.
در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: درباره “زن” دیدگاه های متفاوتی مطرح شده است. گاهی او را مظهر همه عشق ها، زیبایی ها و لطافت ها دانسته اند و زمانی عامل فتنه گری و سیه روزی. برخی زن را معاون شیطان و روحش را برزخ بین انسان و حیوان شمرده اند و گروهی نیز او را برتر از فرشتگان می دانند. همین دیدگاه ها سبب شده که برخورد های متفاوتی با “زن” به عمل آورند و با تاسف باید گفت که غلبه دیدگاه های منفی و غیرانسانی درباره “زن” باعث به هدر رفتن استعدادها و جلوگیری از نبوغ و خلاقیت زن شده است.
کتاب “قدرت سیاسی زن” اواخر سال ۱۴۰۲ با قیمت ۹۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.
برای دریافت تازه ترین اخبار واطلاعات انتشارات فارس به www.book.farsnews.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱_ ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱_۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ تماس بگیرید.
فعالیت های انتشارات خبرگزاری فارس در شبکه‌های مجازی: تلگرام، ایمیل، اینستاگرام در آدرس book.farsnews منعکس شده و برای خرید حضوری هم می توانید به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فخر رازی و دانشگاه، جنب بانک ملت، مجتمع پارسا، طبقه همکف، انتشارات فارس مراجعه کنید.
منبع: فارس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط