نیمه اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» در حال برگزاری است و دبیرخانه این جشنواره، نیمه اردیبهشت ماه را به عنوان آخرین مهلت ارسال اثر و دستاورد به این جشنواره، اعلام کرده است

به گزارش متادخت ، ستاد ملی جمعیت نهاد ریاست جمهوری، بر اساس مصوبه ستاد ملی جمعیت با موضوع اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال ۱۴۰۰، به منظور تقدیر از برترین و تأثیرگذارترین خدمت در راستای حمایت از «رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه»، دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را در هفت بخش برگزار می‌کند.

این جایزه در بخش‌های مختلف خانواده، رسانه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد، مدیران و نخبگان از اسفندماه سال گذشته آغاز و مهلت ارسال آثار و دستاوردها تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین اخبار از دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، شهرداری تهران برای مشارکت در جشنواره دومین جایزه ملی جوانی جمعیت اعلام آمادگی کرده است و حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران ضمن بازدید از دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، با اشاره به ظرفیت های زیرساختی و تبلیغاتی شهر تهران، آمادگی این اداره کل را برای برگزاری هرچه مطلوب تر این رویداد اعلام کرده است.

وی اظهار داشت: ابر شهر تهران دارای استعدادهای مغفول مانده زیادی در حوزه های مختلف اجتماعی است که می توان با تعامل دوجانبه و تشریک مساعی، برای پیشبرد اهداف این موضوع مهم و حیاتی فعال شود.

صاحب افزود: می‌توان با بررسی های موضوعی در سطح محلات شهر تهران موضوعات فرهنگی را تعریف کرد که به رشد و تقویت فرهنگ فرزندآوری بیانجامد و با بهره‌گیری از نهادهای اجتماعی مثل مساجد و استفاده از معتمدین محل می‌توان شرایط را برای ازدواج آسان برای گام اول در ازدیاد جمعیت و جوانی آن مهیا کرد.

بر اساس این گزارش، علی پور دبیر جایزه و غفاری دبیر اجرایی این جشنواره بر لزوم ایفای نقش همه دستگاه های اجرایی و متولیان بحث جوانی جمعیت تاکید کردند.

علاقه مندان به منظور ارسال اثر و دستاورد و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی jameyat.ir مراجعه کنند.
منبع :ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط