دختر قایقران ۲۱ ساله ایران: در تمرینات تنها بودم

دختر قایقران ایران گفت: در تمرینات حریف تمرینی نداشتم و انتظار زیادی است در المپیک با چنین حریفانی رقابت کنم.

به گزارش متادخت، فاطمه مجلل  ملی پوش ۲۱ ساله ایران در مرحله یک چهارم نهایی رویینگ یک نفره سنیگن وزن زنان المپیک پاریس ششم شد و شانس حضور بین ۱۲ نفر برتر را از دست داد. مجلل به نیمه نهایی C و D ( تعیین رتبه ۱۳ تا ۲۴ ) رفت.

مجلل در مورد عملکردش بیان کرد: در تمرینات حریف تمرینی نداشتم و تنها تمرین کردم. انتظار زیادی است که الان با چنین حریفانی رقابت کنم. خدا را شکر می‌کنم که تا اینجا آمده‌ام.

او در مورد تفاوت جثه خود و حریفانش گفت: مسابقات در سنگین وزن برگزار می شود و من سنگین وزن نیستم.

سهرابیان: امکانات و انتظارات باید نزدیک به هم باشند

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد فاطمه مجلل در مسابقات روسینگ سنگین وزن و عدم راه یابی به نیمه نهایی بیان کرد:  فاطمه مجلل کار بسیار بسیار سنگینی را با رقبای قدرتمندش داشت و اغلب آن ها در مسابقات المپیک گذشته و قهرمانی جهان حائز مدال بودند. تلاش خودش را کرد و امیدوارم فردا موفق باشد. در قایق ۲ نفره نیز قایقرانان کشورمان برای رسیدن به رتبه دوازدهم تا هجدهم مسابقه دارند.

سهرابیان ادامه داد: امروز هم تیم های آب های آرام ما از ایتالیا وارد پاریس خواهد شد و تمرینات خودشان را آغاز می کنند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند. هر ورزشکاری که در این مسابقات حضور دارند، بهترین نفرات قاره های خودشان هستند و سهمیه را در قاره کسب کردند. کار سختی دارند و امیدوارم بچه ها بتوانند بجنگند و به همان اندازه که امکانات در اختیار آن ها قرار دادیم، انتظار موفقیت باید از آن ها داشته باشیم.

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: تا به امروز بچه ها آن چیزی که انتظار داشتیم و ما در اختیارشان قرار دادیم فراتر از آن ظاهر شدند ، ان شاءالله که برای مسابقات آتی کمک کنند بچه ها مثل رقبایی که به راحتی می آیند و به فینال A را پیدا می کنند ما هم آن امکانات را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قایقرانان آب های آرام هم کار سختی در پیش دارند و باید ببینیم چه قرعه ای به آن ها خواهد خورد. اگر قرعه مناسب باشد و با نمایندگان آفریقا که کمی ضعیف تر هستند، روبرو شوند شانس خوبی برای صعود خواهند داشت. اگر به اروپایی ها و کشور استرالیا برخورد کنند کار بسیار سخت خواهند شد. این افراد آمده اند بجنگند و خودشان را نشان دهند. افرادی که نقد می کنند نقدشان درست و با ارزش است به خاطر اینکه انتظار از کاروان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند. این باید مد نظر باشد که امکاناتی که در اختیارشان گذاشتیم، و انتظار موفقیت باید نزدیک به هم باشد. امیدوارم فراتر از انتظار ظاهر شوند.​

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط