صدور پروانه رایگان ساخت به خانواده‌های سه و چهار فرزندی میبد

شهردار بفروئیه: از صدور رایگان پروانه ساخت به خانواده‌های سه و چهار فرزندی درطرح اقدام ملی مسکن بعنوان مشوق درجهت جوانی جمعیت خبرداد.

به گزارش متادخت، سید مهدی طباطبایی گفت: شهرداری بفروئیه علاوه بر همکاری با بنیاد مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در فاز یک و پی گیری مصوبات فاز دو، اقدام به تخفیف در صدور پروانه ساختمان و کمک به طرح جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند پروانه رایگان صادر می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی هم که متقاضی در بافت فرسوده و بازآفرینی هستند شهرداری علاوه بر اینکه پروانه ساخت رایگان به آنها صادر می‌کند ملاحظاتی هم در رعایت تراکم، نماسازی را برای سهولت کار شهروندان به تصویب شورای اسلامی شهر رسانده و اجرایی کرده است.
شهردار بفروئیه در ادامه با اشاره به مشارکت شهرداری در پروژه‌های میراث فرهنگی گفت: شهر بفروئیه دارای ۲۷ هکتار بافت تاریخی منسجم ویکدست است.
طباطبایی با بیان اینکه شهرداری در سال ۱۴۰۲، چهار میلیارد تومان در فاز یک مرمت بازار جعفر خان هزینه کرده است افزود: شهرداری درفاز دو و سه هم، چهارو نیم میلیارد تومان از اعتبارات خود را برای مرمت فاز دو مسیر گردشگری این شهر که میراث فرهنگی هم یک میلیارد تومان مشارکت داشته هزینه کرده است.​

منبع: صدا و سیما

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط