توجه ویژه‌ رهبر انقلاب به کتاب‌های دفاع مقدس با روایت زنان

بررسی خطی که رهبر انقلاب در مورد آثار دفاع مقدس دنبال می‌کند نشان می‌دهند آثاری که توسط زنان در این حوزه نوشته شده‌اند مورد توجه ویژه ایشان است.

به گزارش متادخت، علی رمضانی در حاشیه مراسم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» در گفت و گو با خبرنگار گفت: بانی جلوه‌گری مجدد و بازمعرفی کتابهای دفاع مقدسی شخص مقام معظم رهبری هستند. این سیر منظم مطالعه و معرفی آثار این حوزه نشانه‌ای برای مخاطبین آن است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران اذعان داشت: بررسی خطی که رهبر انقلاب در مورد آثار دفاع مقدس دنبال می‌کنند آثاری هستند که توسط زنان نوشته شده‌اند که اینها هم اکثرا مادران یا همسران شهدای دفاع مقدس یعنی بسترسازان این اتفاق بزرگ هستند. در همین اثر «پاییز آمد»زندگی یک فرد عادی در دل جامعه به زیبایی مطرح شده و همین نوع روایت هم مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته است.

راویان اصلی دفاع مقدس زنان هستند

رمضانی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که این بسته کامل اینکه راویان اصلی دفاع مقدس زنان هستند مربوط به امروز جامعه و نیاز آن است.

باید آثار بیشتری از دفاع مقدس را به دست مخاطبین اقشار مختلف برسانیم

در ادامه خبرنگار دانشجو در مورد وظیفه مسئولین نسبت به ترویج بیشتر کتابخوانی دفاع مقدس پرسید و رمضانی پاسخ داد: اولین کاری که باید کنیم این آثار به دست مخاطبین بیشتری از جامعه برسد که این کار با هدفگذاری و برگزاری جلسات کتابخوانی و فرآوری این آثار برای اقشار مختلف جامعه از جمله نوجوانان و جوانان است.​

منبع: دانشجو

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط