۲ خانواده خیر کاشانی دیه فرزندان خود را به حوزه سلامت اهدا کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دو خانواده خیر روستای آزران کاشان، دیه فرزندان خود را به حوزه اورژانس پیش بیمارستانی اهدا کردند.

به گزارش متادخت، کورش ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خانواده‌های خاجه و مطهری در روستاهای آزران حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال دیه فرزندان خود را جهت کمک هزینه ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای سه‌راهی آزران – ورکان  به دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان اهدا کردند.

ساکی ضمن تشکر از این دو خانواده بابت این امر گرانقدر ابراز داشت: کاشان از دیرباز مهد فرهیختگانی بوده که دغدغه خدمت‌رسانی به مردم را داشته‌اند و رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم و هزینه در این راه را از مهم‌ترین وظایف دینی و شرعی خود می‌دانسته‌اند.

رئیس اداره خیرین و سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این جمع، اظهار داشت: عملیات عمرانی پایگاه اورژانس جاده‌ای سه‌راهی آزران – ورکان در سال 1399 به همت خیر سلامت سید احسان رضوی و شورای اسلامی روستای آزران با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال آغاز شده است.

علیرضا مفرح افزود: در حال حاضر این پایگاه با کمک خیرین مذکور دارای پیشرفت 30 درصدی است و نیازمند مشارکت خیرین و دولت برای تکمیل آن است در حالی که مشارکت خیرین در توسعه زیر ساخت‌ها و کمک در حوزه سلامت سابقه‌ای دیرینه در منطقه کاشان دارد.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط