فاطمه قاسم‌پور: نگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به بانوان صرفاً سیاسی نیست

عضو شورای ائتلاف گفت: نگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به بانوان صرفاً یک نگاه سیاسی نیست.

به گزارش متادخت، فاطمه قاسم‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست زن، مشارکت، تحول حکمرانی که در مجموعه شهدا سرچشمه تهران برگزار شد، گفت: رشد چشم‌گیر حضور بانوان در دو دوره اخیر به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از موضوع تحول در مشارکت سیاسی زنان است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: نگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به بانوان صرفاً یک نگاه سیاسی نیست.

وی افزود: در انتخابات اخیر در سراسر کشور شاهد بودیم که فهرست‌های شورای ائتلاف در انتخابات پیروز شد؛ علی‌ایحال در کنار عرصه حکمرانی توجه به ظرفیت بانوان برای پیشبرد امور و پشتیبانی از افراد حاضر در عرصه حکمرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دغدغه ما این است که بیش از این زنان در عرصه‌های حکمرانی حضور پیدا کنند و برای حل مشکلات کشور از ظرفیت بانوان استفاده شود؛ سرکار خانم رهبر که به رحمت خدا رفتند همیشه می‌گفتند نمایندگان خانم علاوه بر این‌که یک باری را برای حل و پیگیری مسائل حوزه انتخابیه و مسائل قانون‌گذاری طی می‌کنند یک بار ویژه‌ای را در عرصه حکمرانی برای توجه به جایگاه بانوان بر دوش دارند.

قاسم پور خاطرنشان کرد: هم افزایی بانوان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب می‌تواند گامی برای تحولی ویژه برای حل مسائل کشور باشد.

منبع: مهر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط