۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده در خراسان جنوبی تدوین شد

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد.

به گزارش متادخت، به نقل از روابط‌عمومی بسیج خراسان جنوبی، فاطمه بصیری پور، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، امروز، ۲۰ تیرماه گفت: رده‌های بسیج خواهران استان به‌عنوان پیشرانان تحولات فرهنگی و اجتماعی در جامعه‌اند که سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه از جمله راهبردهای این تشکیلات است.

وی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده در مراکز شهرستان‌ها و تبیین جایگاه زینبی بانوان در مکتب سیدالشهدا را از جمله برنامه‌های شاخص رده‌های بسیج خواهران استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

وی افزود: برگزاری همایش بانوان زینبی در مراکز شهرستان‌ها، همایش هویت زن مسلمان، تبیین و روایتگری قیام گوهر شاد در پاتوق‌های گفت‌وگو دخترانه و کافه گفت‌وگو‌ها، برپایی نمایشگاه ریحانه توانمندی‌های هنری و فرهنگی دختران استان از جمله برنامه‌های بسیج خواهران در هفته حجاب و عفاف است.

بصیری‌پور از برگزاری دوره توانمندسازی آمرین به معروف با رویکرد ایجابی، نشست‌های تخصصی زیست‌عفیفانه، کنشگری فضای مجازی، پرده‌خوانی و خطبه‌خوانی، موکب‌های خیمه زینبی با دوخت چادر رایگان و تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف طی هفته حجاب و عفاف در استان خبر داد.

وی به بیان اینکه نقش‌آفرینی مؤثر حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران در تدوین برنامه‌های محله محور چهره به چهره و مردمی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت و گفت: قرارگاه‌های تعالی زن و خانواده و حجاب و عفاف سپاه استان برنامه‌های نوین با چشم‌انداز تحقق سبک زندگی فاطمی دستور کار قرار داده است.​

منبع: ایکنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط