زنان ایرانی به جهاد از طریق اموال برای کمک به لبنانی‌ها بپیوندند

حسین یکتا گفت: امروز زنان ایرانی برای کمک به مردم لبنان در صف ایستادند تا با اموال خود جهاد کنند.

به گزارش متادخت، گردهمایی زنان و مادران مقاومت در فاطمیه بزرگ تهران ظهر امروز برگزار شد. در این مراسم که با حضور هزاران زن و مادر تهرانی برگزار شد بر استقامت و صبر در مسیر فلسطین و آرمان‌های آن تأکید شد و هدایایی با وجه نقد و طلا برای کمک به آسیب دیدگان جنگ در لبنان و حزب الله تقدیم شد.

زنان ایرانی به جهاد از طریق اموال برای کمک به لبنانی‌ها بپیوندند

در ابتدای این مراسم حسین یکتا؛ راوی دفاع مقدس و مقاومت و همچنین عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه ما امنیت خود را مدیون مقاومت هستیم افزود: امروز باید در همدلی بدون مرز شرکت کنیم تا به تکلیف دینی خود عمل کنیم.

حاج حسین یکتا در ادامه افزود: همانطور که از ولایت در اتفاقات زن زندگی آزادی دفاع کردیم امروز باید کنار مردم لبنان بایستیم. وی در مورد موقعیت زنان ایرانی و ضرورت جهاد در راه خدا برای لبنان هم اذعان داشت: امروز هم زنان ایرانی برای کمک به مردم لبنان در صف ایستادند تا با اموال خود جهاد کنند.

امروز به مادران غزه و لبنان افتخار می‌کنیم

سارا طالبی در گردهمایی زنان و مادران ایران برای اهدای طلای خود به مردم لبنان هم گفت: هدایایی که امروز توسط زنان ایرانی به لبنانی‌ها اهدا می‌شود مورد پذیرش مردم لبنان قرار بگیرد.

معاون راهبردی امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما تلاش می‌کنیم تا به حکم رهبر انقلاب عمل کنیم و قدر شأن آن را بدانیم و این فعالیت را جهاد خود برای کمک به مردم لبنان می‌دانیم. وی تأکید کرد: امروز به مادران غزه و لبنان افتخار می‌کنیم.

منبع: دانشجو

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط