معاون کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کشور: ترس خانواده‌ها از فرزندآوری باید از بین برود

اصفهان-معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کشور گفت:ترسی در دل خانواده‌ها در خصوص فرزندآوری ایجاد شده که باید از بین برود،دراین زمینه فرهنگسازی امری مهم است

یه گزارش متادخت ، محمدتقی محمدیان شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه جایزه ملی «جوانی جمعیت» در اصفهان اظهار کرد: آثار زیادی از سراسر کشور برای این جایزه ارسال شده است که امیدواریم این برنامه آغازی بزرگ برای ترویج فرهنگ فرزندآوری باشد.

وی افزود: طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده در این جایزه ملی بسیار جذاب است و این ایده‌ها در شبکه نورانی بچه‌های مسجد اجرایی خواهد شد.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کشور با بیان اینکه دغدغه جوانی جمعیت یکی از منویات رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: بچه‌های کانون‌های مساجد اولی‌ترین هستند در واکنش به فرمایشات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب.

وی اضافه کرد: علی رغم همه معضلات و چالش‌هایی که عموم مردم در زمینه فرزندآوری عنوان می‌کنند، باید توجه داشت عمده‌ترین مساله در این زمینه چالش‌های فرهنگی است که نیاز به مجاهده فرهنگی دارد و بچه‌های مساجد در این زمینه می‌توانند پرچم دار باشند.

محمدیان گفت: ترسی در دل خانواده‌ها در خصوص فرزندآوری ایجاد شده که باید از بین برود، در این زمینه فرهنگسازی امری مهم است.
منبع : مهر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط