از یک میلیون بانوی ایثارگر دفاع مقدس تجلیل می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد: پنجمین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون بانوی ایثارگر دفاع مقدس و مقاومت روز ۴ مهر در حسینیه حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش متادخت، نشست خبری اعلام برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با حضور بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت امروز برگزار شد.

کارگر در این نشست گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله هستیم» است که از روز شنبه ۳۱ شهریور شروع می‌شود. هزار و ۲۰۰ برنامه در قالب ۵هزار و ۶۰۰ فعالیت پیش‌بینی شده که سازمان های لشکری و کشوری در آن دخیل هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد: پنجمین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون بانوی ایثارگر دفاع مقدس و مقاومت روز ۴ مهر در حسینیه حضرت امام(ره) برگزار خواهد شد و به صورت تصویری در صدا و سیما به نمایش در خواهد آمد.

او اضافه کرد: امسال هم برگزاری رژه سراسری بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در استان‌ها و شهرهای مختلف برگزار می‌شود. رژه دریایی نیروهای مسلح در آب‌های خلیج فارس هرمزگان توسط سپاه برگزار می‌شود. رژه یگان‌های نمونه ایلات و عشایر با حضور بزرگان عشایر در حرم امام خمینی(ره) هم توسط سپاه انجام می‌شود.

منبع: فارس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط