نماینده قزوین: دشمنان جمهوری اسلامی تحمل حضور وزیر زن را ندارند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی تحمل حضور وزیر زن در کشور را ندارند و با سنگ اندازی مکرر جلوی پیشرفت زنان را گرفته‌اند.

به گزارش متادخت، فاطمه محمدبیگی روز شنبه در مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار در استان قزوین اظهار کرد: خانم فرزانه صادق مالواجرد جزو چهارمین زن وزیر جهان در حوزه کارهای زیرساختی است که متاسفانه دشمن تحمل حضور رشد و پیشرفت بانوان در این حوزه را ندارد.

وی با بیان اینکه به تازگی دشمان جمهوری اسلامی، کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم کرده‌اند، تصریح کرد: هرگاه جمهوری اسلامی در حوزه زنان رشد و پیشرفت دارد، به ضرر دشمنان تمام شده و با موانع متعددی روبرو می‌شویم.

نماینده قزوین: دشمنان جمهوری اسلامی تحمل حضور وزیر زن را ندارند

محمدبیگی ادامه داد: امروز ۶۰ درصد پرسنل کادر بهداشت و درمان را بانوان تشکیل می دهد و تمام صحبت ما این است که ما می‌خواهیم استعدادهای نهفته کشور در حوزه بانوان را شناسایی کرده و بکارگیری کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما می توانیم مزه شیرین خدمت را برای بانوان فراهم کنیم تا دختران ما درگیر مادیات، مد و پوشاک نشود.

محمدبیگی با بیان اینکه اسلام بانوان الگوی بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد، بیان کرد: حضرت خدیجه (س) اسوه زن بازرگان‌، حضرت فاطمه (س) در کنار امیرالمومنین (ع) در عرصه اجتماعی و خانواده، حضرت مریم (س) در عرصه پاکدامنی، حضرت آسیه راس(س) در تربیت فرزندی پیامبر از الگوهای زنان اسلام در تاریخ محسوب می‌شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم و مجلس سیزدهم به دنبال شبکه سازی بانوان است تاز از ظرفیت بانوان به نحو مطلوب استفاده شود.

گفتنی است، در این مراسم ۲۴ بانوی تاثیرگذار در این استان تجلیل شدند.​

منبع: ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط