قدرت زن

کتاب قدرت زن می‌تواند برای شما راهگشا باشد تا بیشتر از قبل خودتان را بشناسید و به زندگیتان کمک کنید.

به گزارش متادخت، دوستتان لبخند شیطانی می‌­زند و بعد می‌گوید: «من که از اول گفتم ازدواج کردن کار درستی نیست، همه مردها سر تا پا یک کرباسن. سوسنو دیدی آخرشم مجبور شد طلاق بگیره. اون که خوبه باز تونست طلاق بگیره، دخترخاله بیچاره منو یادت رفت؟ الان چند ساله که داره راهروهای دادگاه رو متر می‌کنه، مگه تونست طلاق بگیره؟ نه نتونست. به نظرم ازدواج کردن اشتباه بزرگیه! جلوی اشتباه رو هر جا بگیری منفعته. تو هم انقدر فکر و خیال نکن، یه چیزی میشه دیگه. بالاتر از سیاهی که رنگی نیست. تهش طلاق میگیری برمیگردی خونه بابات»

دلتان خالی می‌­شود، اگر دوست‎تان درست گفته باشد و شما گرفتار یک شیطان دیو سیرت شده باشید چه؟ اگر سرانجام زندگی شما مانند سوسن شود چه؟ اگرهاست که به مغز شما هجوم می‌آورد. این اگرها روحتان را سوهان می‌کشد. حس می‌کنید مغزتان در حال انفجار است.

شب می‌­شود و دائما با خودتان تکرار می­‌کنید آیا مردها همه سر تا پا یک کرباس هستند؟ باید فکری اساسی‌تر کنید. بلند می­‌شوید، نگاهی به کتاب‌های کتابخانه‌تان می­‌کنید. کتابی توجه‌تان را جلب می­‌کند؛ «قدرت زن» روی جلد کتاب نوشته شده است: «زندگی خود و همسرتان را دگرگون کنید.» با خود می­‌اندیشید شاید بتوان کاری کرد. روی کاناپه می‌نشینید و شروع به خواندن می‌کنید. خواندن هر صفحه شما را ترغیب می‌کند که ادامه دهید، شاید چیزهایی که می‌دانستید تمام چیزی نبوده که به آن احتیاج داشتید.

شما حس می‌کنید یک سفر شگفت‌انگیز را آغاز کرده‌­اید. این کتاب نمی‌خواهد به شما آموزش دهد تا هر روز با دسته گل به استقبال همسرتان بروید بلکه می‌خواهد تغییراتی موثر در رابطه شما ایجاد کند. با خودتان تکرار می‌کنید وقت آن است که قدرت خود را بشناسید. شما قدرتمند هستید و فقط نیاز دارید که از آن آگاه شوید. شاید این شناخت بتواند خیلی چیزها را برای شما و همسرتان تغییر دهد.

قدرت زن

نوشته: دکتر لارا شلسینگر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط