«سالی در آینده» رمانی در حال و هوای اربعین

«سالی در آینده» نوشته سبا کوهساری رمانی در حال و هوای پیاده‌روی اربعین است که در ۱۱۰ صفحه توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روانه بازار نشر شده است.

به گزراش متادخت، کتاب «سالی در آینده» نوشته سبا کوهساری رمانی در حال و هوای پیاده‌روی اربعین است که در ۱۱۰ صفحه توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روانه بازار نشر شده است. سبا کوهساری نویسنده کتاب «سالی در آینده» این کتاب را وقف مهدویت و فعالیت‌های مهدوی کرده است.

در بخشی از این کتاب آمده است؛ تنها چیزی که توانست نفس را از زل زدن به شش گوشه و اشک ریختن جدا کند صدای «الله اکبر» اذان بود. رو به انتظار گفت: غروب اربعین و ضریح و زیباترین موسیقی جهان. به خدا که خوشبختی چیزی جز این نیست انتظار. کاش همه می‌تونستن اینو تجربه کنن. به امام زمان قسم معنی زندگی فقط و فقط همینه. انتظار از شاهکار خودش و مهدی راضی بود. از ته دل خدا رو شکر می‌کرد که نفس روبروی ضریح ایستاده و این حرف‌ها را می‌زند. غبطه نمی‌خورد چه‌کار می‌کرد؟

نفس زیر قبه رفت و دست‌هایش را بلند کرد و گفت: «اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ شِیعَتِه الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ».

چند لحظه‌ای به همان حالت ماندو اعتقادی در قلبش ریشه دوانده بود که تا شب پیش کم‌رنگ شدنش داشت او را می‌کشت. تنش یخ کرد و حس عجیبی به او دست داد. انگار که حجم عظیمی بیش از ظرفیتتش متحمل شده بود.

منبع: دفاع پرس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط