تصویب ۲۶۵ میلیارد تومان‌ اعتبار برای بانوان خوزستان در سفرهای استانی شهید رئیسی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به تصویب ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بانوان در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور به خوزستان گفت: حدود ۹۰ درصد این اعتبار در بخش اشتغال، احداث بازارچه‌های مرزی و تسهیلات کشاورزی در حوزه زنان خوزستان تحقق یافته است.

به گزارش متادخت : مریم مراداسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت شهید رئیسی و هیات همراه اظهار کرد: این اتفاق ضایعه دردناکی برای همه ما بود اما بر حسب وظیفه‌ای که حضرت آقا بر دوش ما گذاشت و تاکید بیشتر ایشان در خصوص متوقف نشدن خدمت‌رسانی، علاوه بر اینکه این ضایعه را بر دوش کشیده‌ایم، مامور به انجام تکالیف هستیم.

وی افزود: شهید رئیسی هشت بار به خوزستان سفر کرد، هشتمین رئیس جمهور ما بود و در کنار امام هشتم هم آرام گرفت، بنابراین هشت عدد مقدس و خوش‌یمنی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به توجه ویژه شهید رئیسی به حضور بانوان در سمت‌های مدیریتی گفت: شهید رئیسی در برخورد اول با همه مردم و نیروهای اداری، فرد آرام، متین، موقر و بسیار محجوب بود که این ویژگی‌های وی در برخورد با زنان بیشتر دیده می‌شود.

مراداسکندری بیان کرد: رفتار متانت‌آمیز شهید رئیسی و پیگیری ایشان از مسئولان درباره کارها بسیار جالب بود. شهید رئیسی به محض ورود به خوزستان دنبال کارها و پیگیری کارها بود و خستگی‌ناپذیر بود. وی در نقاط صعب‌العبور و جاهایی که کمتر کسی آنجا می‌رفت، حضور پیدا می کرد و این گونه بین مردم جا گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: آنچه شهید رئیسی بر عهده ما گذاشت این است که ادامه‌دهنده راه خدمت درست و صادقانه برای مردم باشیم و باید این روند را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی در سفر اول به خوزستان تکالیفی در حوزه بانوان نیز بر عهده ما گذاشت و این تکالیف بر جای مانده است و پیگیر اجرای این مصوبات هستیم. در دور اول سفر شهید رئیسی به خوزستان، حدود ۴۵ میلیارد تومان در حوزه زنان مصوب کردند که حدود ۹۰ درصد این اعتبار در بخش اشتغال، احداث بازارچه‌های مرزی و تسهیلات کشاورزی در حوزه زنان خوزستان تحقق یافته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در دور دوم سفر نیز ۲۲۰ میلیارد تومان به حوزه زنان اختصاص داده شد که پیگیری در این زمینه در حال انجام است. در این زمینه هم بحث اشتغال را در اولویت قرار دادند.

وی بیان کرد: ساخت و تجهیز پارک‌های بانوان و بازارچه‌های بانوان و اهدای مسکن رایگان به خانواده‌های دارای فرزند چهار قلو در این زمینه دیده شده است که در روزهای ابتدایی و با حضور شهید رئیسی اسناد زمین و مالکیت به این خانواده‌ها داده شد.

مراداسکندری گفت: پیگیری دریافت بقیه اعتبارات هم در حال انجام است تا بتوانیم امانت‌دار خوبی در این زمینه باشیم.
منبع : ایسنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط