اجرای طرح تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در سه گام

رئیس جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) از اجرای طرح تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در سه گام خبر داد و گفت: نقشه راه این طرح تدوین شده است.

به گزارش متادخت، نشست طرح تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده با رویکرد آسیب شناسانه در جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س) برگزار شد در این نشست، زهرا نقی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) گفت: جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) در سه بخش فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تجاری سازی فعالیت مستمر دارد.

وی افزود: امروز نشستی که برگزار شده است حول محور بخش پژوهشی است. در بخش پژوهشی عمده ترین فعالیت بر روی زنان و خانواده است که از سه بخش اندیشکده بانوان، گروه پژوهشی و مرکز مشاوره، ازدواج و تحکیم خانواده تشکیل شده است. اندیشکده بانوان از چهار کارگروه تمدن اسلامی، توانمند سازی، تعالی خانواده و سلامت اجتماعی تشکیل شده است.

نقی زاده با اشاره به طرح تبیین  و تقویت گفتمان تحکیم خانواده گفت: این طرح از شورای سیاستگذاری و  از دو بخش کمیته علمی و اجرایی تشکیل شده است و  در سه فاز اجرا می شود. در گام اول مطالعات مقدماتی آغاز شد، در گام دوم تببین و تقویت گفتمان  و گام سوم تدوین اسناد و طراحی مدل اجرا شد.

وی تصریح کرد: در گام اول بحث های پژوهشی، احصا چالش ها و تدوین مقاله شکل گرفت. در گام دوم برای تبیین از حضور اساتید، دستگاه های اجرای و پژوهشگران استفاده کردیم، همچنین برای گفتمان سازی در جامعه از تولید محتوا در فضای مجازی، تولید کلیپ، پوشش خبری و تصویری استفاده کردیم و در گام سوم تدوین سند گفتگو، تدوین کتابچه نشست ها و در نهایت  نقشه راه نهایی شکل گرفت.

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط