پست بانک استان مرکزی یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج در دولت سیزدهم پرداخت کرد

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج در راستای قانون جوانی جمعیت توسط این بانک در دولت سیزدهم به ۸۰۰ زوج جوان در استان پرداخت شد.

به گزارش متادخت، «حمید مصلحی» روز یکشنبه گفت: این مجموعه بانکی همچنین ۳۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری به ۷۲۸ خانواده در دولت سیزدهم پرداخت کرد.

وی بیان کرد: ۳۲۲ نفر هم در دولت سیزدهم موفق به دریافت وام اشتغالزایی به مبلغ ۴۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال شدند که برای ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و کمک به اشتغال مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی واریز شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: پست بانک این استان در این مدت نیز ودیعه مسکن و هزینه ساخت مسکن روستایی را نیز پرداخت کرد.

مصلحی درباره تامین شعب پست بانک برای ارز اربعین افزود: ۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار دینار سال گذشته در اختیار زائران اباعبدالحسین(ع) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با گسترش خدمات الکترونیک و ظرفیت‌های اقتصادی در روستاها، چهار هزار و ۴۶۰ دستگاه پُز به کسبه در روستاها اختصاص یافت و ۴۸ عدد خودپرداز نیز در باجه‌های بانکی روستایی نصب شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: کاهش مهاجرت، تردد بین روستا و شهر، گسترش دسترسی به خدمات بانکی و مالی، افزایش اعطای وام، اعتبارات به بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از کسب و کارها، ارایه خدمات ارزی به همراه بهبود درآمدها و هزینه‌ها از دستاوردهای دیگر پست بانک این استان است.

پست بانک ایران به عنوان یک بانک دولتی رسالت ارایه خدمات بانکی در مناطق کم‌برخوردار را عهددار است و در استان مرکزی با داشتن ۱۰ شعبه و ۱۱۱ باجه فعال در روستاها و شهرهای این استان، خدمات بانکی برخط به مردم ارایه می‌کند.

منبع: ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط