جشنواره پروین؛ ویژه دختران دانشجو کلید خورد

جشنواره پروین به عنوان عرصه تجلی توانمندی‌ها و استعدادهای ارزشمند دانشجویان دختر در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها، کلید خورد.

به گزارش متادخت، این جشنواره که به دنبال تقویت و ارتقای مشارکت و مسئولیت اجتماعی در جامعه دختران دانشجو و شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب است، برای شناسایی، معرفی و ارتقای ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های دختران دانشجو در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی فراخوان داد.
پوستر این جشنواره پیش از این با حضور «عبدالحسین کلانتری» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه حضرت معصومه (س) به عنوان دبیرخانه اجرایی جشنواره رونمایی شد.

برگزاری جشنواره پروین با هدف شناسایی و معرفی استعداد های شاخص و ناب، تشویق و ترغیب جامعه دختران دانشجو به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، تقویت انگیزه فعالیت و ایجاد امید و نشاط از طریق فضای رقابتی و ارتقای مهارت‌های زندگی در بستر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

ایران‌دوستی، دغدغه‌های دختران ایران امروز، خانواده، فرهنگ شهرنشینی و روستانشینی، محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی موضوعات کلی جشنواره خواهد بود و سامانه سومین جشنواره پروین به نشانی parvin.farnama.net در قالب هنرهای نمایشی، فیلم و عکس، هنرهای تجسمی، صدا، صنایع دستی و ادبیات آماده دریافت اثر است.​

منبع: ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط