حوزه‌های علمیه حافظان صیانت از نهاد خانواده

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر گفت: حوزه های علمیه حافظان صیانت از نهاد خانواده هستند.

به گزارش متادخت، آرزو فلاحی نیا مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر، امروز در نشست با کادر و اساتید مدرسه با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه پایگاه تربیت سربازان ولایت و مدرسه فقاهت هستند افزود:حوزه های علمیه مسئولیت تعلیم و تزکیه انسانها را عهده دار می باشند.

وی با بیان اینکه تاسیس و گسترش حوزه های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی هستند بیان داشت : تاسیس حوزه های علمیه و گسترش مراکز دینی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر حوزه های علمیه را حافظان صیانت از نهاد خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد: خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

فلاحی نیا به ثبت نام حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت : به همت طلاب و مبلغان تبلیغ چهره به چهره، برگزاری نشست ها با مراکز دینی ، مدارس ،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و … برای ثبت نام از خواهران علاقمند به حوزه علمیه خواهران لرستان در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد: خواهران علاقه مند به تحصیل در علوم حوزوی می توانند تا پایان ماه جاری ثبت نام خود را در مدارس علمیه خواهران لرستان انجام دهند.​

منبع: خیمه مگ

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط