سلسله‌ نشست‌های «زنان و مکتب‌‌ عاشورا» برگزار می‌شود

سلسله‌ نشست‌های زنان و مکتب‌‌ عاشورا ۱۷ تا ۲۴ تیرماه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش متادخت، پژوهشکده زن و خانواده با همکاری انجمن علمی زن و خانواده سلسله‌ نشست‌های زنان و مکتب‌‌ عاشورا را برگزار می‌کند.

اولین نشست از این سلسله نشست‌ها فردا یک‌شنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۲:۳۰ با سخنرانی فریبا علاسوند در موضوع «زینب کبری سلام الله علیها و سه گانه معارف، شجاعت و حیا» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد در دومین نشست از این مجموعه موضوع «شکل‌دهی به اجتماع مؤمنانه، به مثابه راهبری مقاومتی خانواده» را روز دوشنبه ۱۸ تیرماه تشریح می‌کند. زهرا شریف نیز روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه با موضوع «تأثیر باورهای عمیق زنان در انقلاب عاشورا» سخنرانی خواهد کرد.

«تحولات روایت شخصیت حضرت زینب سلام الله در اندیشه دینی» موضوع سخنرانی حجت‌الاسلام دهقان در روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه است و روز شنبه ۲۳ تیرماه سمیه حاجی‌اسماعیلی در خصوص «سیر تطور کنشگری زنان در هیئات مذهبی» سخنرانی می‌کند.

در پایان نیز زهره باقریان «روایت زنانه از عاشورا» را یکشنبه ۲۴ تیرماه، روایت می‌کند.

این نشست‌ها به صورت حضوری در شهر قم، بلوار غدیر، کوچه ۱۰ ، پلاک ۵، پژوهشکده زن و خانواده، طبقه دوم، سالن نشست‌ها برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به مشاهده آنلاین نشست‌ها می‌توانند هر روز ساعت ۱۲:۳۰ وارد لینک  http://live.wfrc.ac.ir شوند.

منبع: ایکنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط