۲۰ هزار جوان همدانی در دوره های آموزشی ازدواج شرکت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۲۰ هزار جوان همدانی طی دولت سیزدهم در دوره های آموزشی قبل و بعد از ازدواج شرکت کردند و مهارت های لازم را فراگرفتند.

به گزارش متادخت، علی حقیقی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: همچنین در این مدت بیش از ۸۰۰ کارگاه مشاوره ازدواج در استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: رشد ۱۲۸ درصدی صدور مجوز سازمان های مردم نهاد، رشد ۳۰۰ درصدی اجرای طرحها با مشارکت سازمان های مردم نهاد، رشد ۱۸۵ درصدی برگزاری کارگاههای دانش افزایی، برگزاری رویداد های ملی همچون نماشو، جامعه پرداز و همنا و رشد دو برابری صدور مجوز مراکز همسان گزینی از دیگر اقدامات انجام شده این استان در دولت سیزدهم است.

حقیقی خاطرنشان کرد: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، رشد ۶۰ درصدی صدور مجوز مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه ها و رویدادهای ویژه در زمینه اشتغالزایی و فرزندآوری و برگزاری جشنواره های تجلیل از جوانان برتر در شهرستانها و تجلیل جوانان برتر استان از جمله برنامه ها و اقداماتی بود که در حوزه جوانان استان طی ۲ سال گذشته صورت گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم اداره کل ورزش و جوانان استان در دولت سیزدهم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای شعار سال و توجه به مباحث اقتصادی بوده که با ارائه تسهیلات حمایتی تبصره ۱۶ و ۱۸، تسهیلات حمایتی اشتغالزایی جوانان، تسهیلات حمایتی اشتغالزایی روستایی و برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت گام های مهمی در این راستا برداشته است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان در کنار اقدامات توانست با حمایت استاندار همدان در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در جشنواره شهید رجایی، در حوزه روابط عمومی، اوقات فراغت، پژوهش و نوآوری و جوانی جمعیت رتبه های برتر کشوری و استانی را به خود اختصاص دهد.

بیش از ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان همدان قشر جوان تشکیل می دهند.​

منبع: ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط