همایش «کارآفرینی و کسب و کار زنان» برگزار می‌شود

اولین همایش ملی «کارآفرینی و کسب و کار زنان» ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش متادخت، رشد و پیشرفت ایران عزیز نیازمند تلاش و همراهی تمامی اقشار جامعه است. این مهم در ابعاد اقتصادی نیز قابل توجه است و امروز زنان توانمندی در جامعه حضور دارند که در کنار حفظ کیان خانواده و عنایت به وظیفه مهم مادری، در امر کارآفرینی و تشکیل کسب و کار نیز مستعد بوده و به رونق اقتصادی خانواده و جامعه کمک می کنند.

با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «سال تولید ملی با مشارکت مردمی» به منظور تحقق این مهم در ابعاد گسترده و با تمرکز بر مشارکت زنان، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس در نظر دارد اولین «همایش ملی کارآفرینی و کسب و کار زنان» را در ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

علاقه مندان و متخصصان این حوزه می توانند با مراجعه به سایت همایش (اینجا) نسبت به ثبت نام در همایش و ارسال مقالات اقدام کنند.

دبیرخانه همایش در دفتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس واقع است و دکتر فائزه اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و دبیر اجرایی همایش با شماره تماس ۰۹۱۹۱۵۱۱۴۲۶ و دکتر توحید شیرعلیپور به عنوان روابط عمومی همایش با شماره تماس ۰۹۱۲۰۲۶۴۲۶۳ آماده پاسخگویی به علاقه مندان شرکت در این همایش هستند.

منبع: مهر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط