راه اندازی مجموعه‌ای مرتبط با خانواده

­مدیر مجموعه دو تا کافی نیست مهمترین موضوع این مجموعه را خانواده، سبک زندگی و فرزندآوری اعلام کرد.

به گزارش متادخت، لیلا ملک محمدی مدیر مجموعه دو تا کافی نیست در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بعد از اوایل دهه نود بعد از اینکه مقام معظم رهبری صحبت از این کردند که ضرورت است افزایش پیدا کند فرزنداوری از سال ۹۳ تصمیم گرفتم در حد توانم وارد کار در حوزه جمعیت شوم و سال ۹۴ وارد فضای مجازی و پیام رسان‌های اجتماعی شدم و از سال ۹۵ کانال دو تا کافی نیست به طور رسمی راه اندازی شد.

این فعال فرهنگی جمعیت را موضوعی کلان راهبری و مهم دانست و گفت: موضوع جمعیت یک موضوع چند بعدی است چرا که می‌بینیم با مباحث همچون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سبک زندگی و حتی مباحث اعتقادی و دینی و سلامت و بهداشت مرتبط است و همه این‌ها با موضوع جمعیت گره خورده است.

ملک محمدی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم مهمترین حوز‌هایی که مرتبط است با موضوع جمعیت را پوشش بدهیم محتوای کانال در حوزه خانواده و سبک زندگی و هم در حوزه جمعیت و فرزنداوری و هم در حوزه تربیت فرزند و همسرداری است چرا که همه اینها کنار هم و با هم هستند.

وی موضوع مهم دیگر این مجموعه را ازدواج دانست و گفت: ازدواج کاملا مرتبط است با موضوع فرزند اوری و ضرورت ازدواج در وقت نیاز و ازدواج اسان که باید در زمان مناسب انجام شود.

این فعال فرهنگی به سقط جنین در کشور اشاره کرد و افزود: موضوع بعدی که بسیار در این مجموعه پرداخته شده سقط جنین است آن هم سقط‌های غیرقانونی، حداقل اماری که کارشناسان می‌گویند این است که روزی هزار سقط جنین در کشور اتفاق می‌افتد.

منبع: صدا و سیما

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط