نمایشگاه دست‌ساخته‌های بانوان شهرستان محلات افتتاح شد

فرماندار شهرستان محلات گفت: ششمین نمایشگاه دست‌ساخته‌های بانوان محلات در کتابخانه علامه طباطبایی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش متادخت، مهدی ترکیان شامگاه سه‌شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های بانوان این اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها موجب افزایش انگیزه بانوان هنرمند شده و ارتقای روحیه نشاط در بازدیدکنندگان می‌شود.

فرماندار شهرستان محلات افزود: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه‌ها به دلیل اینکه محصول هنر و خلاقیت افراد هستند، کمتر در بازار مشاهده شده و دقت و ظرافت در این محصولات جاری است و امید است مردم با خرید و استفاده از این تولیدات، گامی مؤثر در راستای بهبود معیشت فعالان این عرصه بردارند.

نمایشگاه دست‌ساخته‌های بانوان شهرستان محلات افتتاح شد

حضور ۶۰ بانوی هنرمند در نمایشگاه

رئیس کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان محلات نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ بانوی هنرمند شهرستان محلات و برخی شهرهای اطراف از ششم تا نهم شهریورماه در کتابخانه این شهرستان برقرار است و محصولاتی از قبیل صنایع دستی، هنرهای تجسمی، پوشاک، محصولات چوبی و محصولات غذایی در آن به نمایش گذاشته شده است.

ملیحه یاقوتی هدف از برگزاری نمایشگاه را توانمندسازی بانوان فعال هنرمند و رونق تولیدات و کسب و کارهای خانگی دانست و ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها موجب حمایت از هنرمندان و بانوان شده تا با توسعه کسب و کار خود، علاوه بر پرورش استعدادها، به بهبود اقتصاد و معیشت خانواده کمک کنند.​

منبع: مهر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط