آموزش بیش از 100 کارآموز رشته خیاطی توسط بانوی کار آفرین گنبدی

بانوی کارآفرین گنبدی: با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه گنبدکاووس در مدت ۱۰ سال حدود ۱۰۰ نیروی کارآموز را آموزش دادم که با کسب تخصص و دریافت مدرک خیاطی زمینه شغل و حرفه خیلی از زنان و دختران روستا فراهم شود.

به گزارش متادخت، خانم رامرودی یکی از زنان کار آفرین روستای طالقان تپه شهرستان گنبدکاووس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج اظهارداشت: سهیلا رامرودی ساکن روستای طالقان تپه در شهرستان گنبد کاووس هستم. فعالیت خودم رو در قالب کارگاه خیاطی از سال ۱۳۹۱ با همکاری بسیج جامعه زنان و دریافت وام از بسیج سازندگی با دو شاگرد آغاز کردم.

وی عنوان کرد: با خرید چرخ های مورد نیاز کارگاه را ارتقاء دادم و توانستم نیروهای کار را به ۵ نفر در کارگاه و ۶ نفر بیرون بر افزایش دهم که به لطف خدا با اضافه کردن فضای کارگاه در صورت حمایت مجدد با وام اشتغالزایی توان گسترش کار و شاغل شدن برخی دیگر از زنان روستا فراهم است.

کارآفرین گنبدی اظهار داشت: با توجه به رشد سفارش های مدارس ، خانواده ها و ظرفیت شهرستان به علت کمبود چرخ خیاطی مجبور هستیم دوشیفت کار کنیم تا چرخ ها نوبتی مورد استفاده قرار گیرد.

رامرودی گفت:  با برنامه ریزی که انجام دادم پس از ثبت سفارش با هماهنگی روستاهای اطراف سفارش ها بین بانوان آموزش دیده توزیع و پس از دوخت به کارگاه منتقل می شود.

وی در پایان بیان کرد: با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه گنبدکاووس در مدت ۱۰ سال حدود ۱۰۰ نیروی کارآموز را آموزش دادم که با کسب تخصص و دریافت مدرک خیاطی زمینه شغل و حرفه خیلی از زنان و دختران روستا فراهم شده است.​

منبع: بسیج

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط