بانوان ایران اسلامی، پیشگامان ۴۴ سال درس اتحاد و آزادگی

بانوان ایران اسلامی مادران و استادان مکتب عشق و ایثار در سنگر ایستادگی و مقاومتی هستند که با خون فرزندان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را پربار کردند.

به گزارش متادخت، بانوان ایران اسلامی مادران مکتب ولایی فاطمه الزهرا (س) هستند که با تاسی از بانوی دو عالم و حضرت زینب در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی فرزندان خود را راهی جبه های حق علیه باطل در تمام عرصه های انقلاب اسلامی کردند و از هیچ تلاش و کوششی در این مسیر دریغ نکردند.

همان دختران کم سن و سالی در سال ۵۷ دوشادوش براداران خود فریاد استقلال و آزادی را سردادند در ۴۴ سال گذشته نیز معلمان مکتب عشق و ایثار و انتقال درس آزادی و آزادگی به فرزندان خود هستند و لالایی شبانه آنان در گوش دلبندانشان حمایت و پاسداری از حق و مکتب حسینی است.

مادران ایران اسلامی در حالیکه هرگز از رسالت همسری و مادری خود غافل نشدند همواره درس دلیری و مردانگی در راه حق و پاسداری انقلاب اسلامی را در گوش فرزندان خود نجوا کردند و با بصیرت و آگاهی نونهالان خود را خوار چشم دشمنان کردند.

آنان که در روزگار مبارزات انقلاب اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و پس از آن هشت سال دفاع مقدس سنگربانان بی مثال بودند همان مادرانی هستند که دلیرمردان خود را مدافع حرم و امنیت کردند و امروز با دلی پرچاک بر راه شهادت فرزندان خود افتخار می کنند.

اینک در آوردگاه چهل و چهارمین جشن انقلاب اسلامی نیز همچنان دخدیروز مادران امروز حتی عصا به دست در صفوف اتحاد مردم با صلابت ایستاده اند تا به دختران امروز رسالت سنگین مادری را گوشزد کنند و یادا

این مادرانی که امروز در ندای الله اکبر پیشگام هستند در راهپیمایی امروز آۀمده اند تا علاوه بر تاکید بر دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های آن به دختران خود یادآوری کنند که رسالت مادری سرمشق درس ایثار و آزادگی بر فرزندان است.

اگرچه حضور تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان قابل توجه است اما حضور بانوان بعنوان نیمی از جمعیت بسیار چشمگیر است و در حالیکه فرزندان خود را در این مسیر همراهی می کنند و فریاد الله اکبر سرداده اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: ۲۲ بهمن یادآور روزهای پر و شور نشاط ۲۲ بهمن در در سال ۵۷ است که بانوان در این انقلاب نقش چشمگیری داشتند.

فریبا ولیپور افزود: بانوان در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه براینکه نقش بسیار پررنگی در مبارزات علیه رزیم ستمشاهی داشتند بلکه حامیان فرزندان خود در این مبارزات بودند.

وی ادامه داد: اکنون در سال های پس از انقلاب اسلامی مادران ایران اسلامی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی مدافع انقلاب اسلامی و پشتوانه فرزندان خود در دفاع از این نظام مقدس هستند.

ایرنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط