بودجه ورزش بانوان افزایش می‌ یابد

مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: بسیاری از نایب رئیس های هیات‌ها از بودجه‌ای که به ورزش بانوان اختصاص داده ‎می‌شود خبر ندارند.

به گزارش متادخت، بهزاد فروغی اظهار کرد: برنامه داریم تا ادارات ورزش و جوانان غرب و شرق شهرستان کرج را به صورت یکپارچه ادغام کنیم.

فروغی گفت: بودجه کم، نیروی انسانی، امکانات و چارت سازمانی در این دو اداره مهمترین مشکلاتی بود که ما را بر آن داشت تا تصمیم بگیریم این دو اداره را به صورت واحد با یکدیگر ادغام و پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج را مطرح کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عملکرد نایب رئیس های بانوان هیات‌های ورزشی اشاره و بیان کرد: نگاه من این است که آقایان نباید در حوزه نایب رئیس هیات‌ها دخالت کنند، باید استقلال کامل به یک نایب رئیس بانو داده شود.

فروغی گفت: باید کمک و هزینه کنیم تا سطح علمی مربیان و داوران خانم ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه این موضوع در گذشته به شکل ساختاری در اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ورزش بانوان به بدنه هیات‌های ورزشی برمی‌گردد و برخی از هیات‌های ورزشی فرصت پیشرفت را از نایب رئیسان بانوان هیات می‌گرفتند.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: معتقدم اگر عملکرد یک نایب رئیس ضعیف است باید سریعا عوض شود ولی اگر او به خوبی کار می‌کند باید فرصت پیشرفت به وی داده شود تا بتواند با استقلال کامل به ورزشکاران خانم در هیات خدمت کند.

فروغی ادامه داد: بسیاری از نائب رئیس ها هیات‌ها حتی از بودجه‌ای که به ورزش بانوان اختصاص داده می‌شود، خبر ندارند.

وی گفت: باید حوزه ورزش بانوان مورد توجه قرار بگیرد، در تلاش هستیم تا بودجه ورزش بانوان در هیات‌های ورزشی را ارتقا دهیم.

ایسنا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط