عدم هزینه در فرهنگ‌ سازی حجاب باعث هزینه سازی در برخورد با جامعه خواهد شد

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز اگر در حوزه گسترش و ترویج فرهنگ حجاب هزینه نکنیم، در آینده مجبور خواهیم شد در برخورد هزینه کنیم که تبعات اجتماعی و نارضایتی را در پی خواهد داشت.

به گزارش متادخت، سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب چیزی که باید پررنگ به آن پرداخته شود، موضوع ایجابی قضیه است، همچنان که در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر ابتدا به خوبی‌ها امر و بعد از زشتی‌ها نهی می‌کنیم، باید بتوانیم خوبی‌های حجاب را توسعه و ترویج دهیم.

وی افزود: این توسعه و ترویج باید به فرهنگ تبدیل شود و متأسفانه تا به امروز این امر خیلی کمرنگ صورت گرفته است و این نمایشگاه نماد بارز این فرهنگ‌سازی است و خوشبختانه استقبال به‌شدت بالا بوده و اگر تمدید هم شود قابل‌قبول است.

مرتضوی بیان کرد: تنوع این نمایشگاه برای گروه‌های مختلف هدف در جامعه بسیار خوب بود و توانسته نیازهای پوشاک کودک چندساله تا فرد سالمند را به خوبی برطرف کند و برنامه‌های مختلفی نیز برای این افراد در نظر گرفته‌شده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: تنوع برنامه و محصولات در این نمایشگاه به میزان خوبی عرضه‌شده است که جای خرسندی دارد.

وی تصریح کرد: ما به‌عنوان متولی اگر در این فضاها و فرهنگ‌سازی‌ها نخواهیم هزینه کنیم، مجبوریم در برخورد هزینه کنیم. ما اگر بخواهیم موفق باشیم باید هزینه و سرمایه‌گذاری را در پیشگیری و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد بسیار اقدام مؤثری است، ادامه داد: در این نمایشگاه ضمن اینکه کار فرهنگی در حال انجام است و مردم به استفاده از حجاب تشویق می‌شوند، یک‌صدم کار برخورد با این ناهنجاری‌ها که تنش و نارضایتی را به دنبال دارد، وجود نخواهد داشت و مردم با رضایت کامل در حال بازدید و خرید محصولات حوزه عفاف و حجاب هستند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: میزان بازدید از نمایشگاه و استقبالی که از سمت مردم صورت گرفته قابل‌توجه است و استقبال بسیار خوبی از این رویداد ملی انجام شد و با توجه به تنوع محصولات، ماندگاری مردم در نمایشگاه نیز قابل‌قبول است و افراد از تمامی غرفه‌ها بازدید دارند.

فارس

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط