جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است

مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است.

به گزارش متادخت، اعظم نجفی افزود: این الگوی سوم زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی ویژگی‌هایی که خداوند در وجود او به ودیعه گذاشته و به موقع از آن‌ها استفاده می‌کند مانند مهر مادری، صبر، ایثار، پشتکار و ظرافت‌های زنانه و در کنار آن ایمان، عفت، حجب و حیا را نیز دارد.

وی عنوان کرد: در الگوی سوم زن مسلمان که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است، زن هم رکن خانواده است و هم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و حکومتی مشارکت اثرگذار و فعالی دارد.

مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در خصوص چرایی شکل‌گیری هویت جدید برای زن در انقلاب اسلامی گفت: بر اساس نگاه غربی زن ابزار جنسی و در دیدگاه شرقی زنان همیشه در حاشیه قرار داشتند و شخصیت‌های تعیین‌کننده و تأثیرگذار در جامعه و صحنه‌های اجتماعی نبودند.

در کارگاه یک روزه تبیین جایگاه زن تراز انقلاب اسلامی با محوریت الگوی سوم زن مسلمان، مسئولان عفاف و حجاب دستگاه‌های اداری استان حضور داشتند.​

مهر

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط