هدف نهایی تروریسم رسانه‌ای حیازدایی از زنان و غیرت‌زدایی از مردان است

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: امروز بدخواهان نظام به دنبال حیازدایی از زنان و غیرت‌زدایی از مردان با سوءاستفاده از قابلیت‌های تکنولوژی‌های نوین ارتباطی هستند

به گزارش متادخت، جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان اردبیل عصر امروز در همایش رسانه، چالش‌ها و فرصت‌ها با اشاره به جنگ ترکیبی کنونی به مدد فناوری‌های نوین ارتباطی بر ضرورت روایتگری و جهاد تبیین اصحاب رسانه تاکید کرد.

دادستان اردبیل تلاش برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهداف تروریسم رسانه‌ای برشمرده و اظهار داشت: امروز بدخواهان نظام به دنبال حیازدایی اززنان و غیرت‌زدایی از مردان با سوءاستفاده از قابلیت‌های تکنولوژی‌های نوین ارتباطی هستند.

وی با تشریح ابعاد مختلفی از اغتشاشات سال گذشته، بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری جریانات مخالف، در میدان رسانه به وقوع می‌پیوندد.

آفاقی ادامه داد: لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی کنونی روایتگری و جهاد تبیین است تا جای ظالم و مظلوم در اذهان عمومی عوض نشود.

دادستان اردبیل با تاکید بر حقیقت گویی رسانه‌ها، آن را عاملی در جهت خنثی کردن دروغ پراکنی‌ها دانسته، اصحاب رسانه را بر نقادی دلسوزانه و اطلاع‌رسانی در چارچوب مقررات و قوانین دعوت کرده، گفت: پنهان‌کاری باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به رسانه‌های داخلی و گرفتار شدن شهروندان در عملیات روانی رسانه‌های خارجی است.

وی در ادامه امیدآفرینی را از رسالت‌های خطیر رسانه ها دانست و بیان کرد: فضای مجازی استان و ارتقای کارکرد شورای فضای مجازی باید ساماندهی شود.​

تسنیم

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط